Inovacijų dirbtuvės
2022 06 06 VITP

Pasibaigus Inovacijų dirbtuvių pavasario sezonui, studentai tęsia darbą su įmonėmis 

Birželio pradžioje vyko galutiniai Inovacijų dirbtuvių 19-ojo sezono studentų komandų ir įmonių susitikimai. Jų metu studentų komandos pristatė ir perdavė sprendimus įmonėms, pasidalijo įžvalgomis ir patirtimi dirbant projekte, aptarė galimą tolesnį projektų įgyvendinimą. 

Dalinamės studentų komandų rezultatais:

Vilnius Tech programų inžinerijos antro kurso studentų komanda sprendė startuolio „Care4U Technologies“ iššūkį „Socialinės priežiūros platformos „Rūpyba jums” plėtra. Tikslas – sukurti automatizuotą sprendimą, kuris leistų rasti ir pasirinkti socialinės priežiūros darbuotojus, įstaigas pagal individualius poreikius bei lokaciją pagalbos ieškantiems. Studentai per du mėnesius sukūrė socialinės priežiūros darbuotojų bei priežiūros įstaigų registracijos formą ir duomenų bazę „Care4U Technologies“ puslapyje. 

Kauno technologijos universiteto ir „Code Academy” komanda „CM Systems” Inovacijų dirbtuvių metu siekė išplėsti coliving (bendruomeniškų būstų) platformos funkcionalumą. Partneris – MB „Kolivio“ – yra sukūręs interaktyvų žemėlapį, kuris padeda ieškantiems bendruomeniško būsto jį greitai surasti bet kurioje pasaulio vietoje. Komandos užduotis buvo sukurti pastato valdymo įrankį ir gyventojų portalą. Komanda sukūrė kambarių rezervacijos sistemą, kad kiekvienas bendruomeniškas būstas turėtų pagrindinę informaciją apie kambarius, o užpildžius reikiamą informaciją, būtų galimybė kambarį rezervuoti, o būstų valdytojai galėtų matyti kambarių rezervacijas bei sekti užimtumo statistiką. Studentai tęsia bendradarbiavimą su įmone ir kuria mokėjimo, gedimų registravimo ir kambarių statistikos modulius.

Vilniaus universiteto ir Kauno technologijos universiteto komanda „Satelitas” rinkosi UAB „Nanoavionics“ užduotį surasti įdomių, kūrybiškų sprendimų, kurie padėtų pasaulinių kosmoso industrijos parodų metu labiau atskleisti NanoAvionics prekės ženklą. Studentai sugeneravo 24 idėjas, jas išsigrynino ir pasirinko vystyti vieną –  remdamiesi patyriminiu marketingu, pasiūlė parodų erdvėje atskirai nuo pagrindinio įmonės stendo įkurti NanoAvionics Lounge. NanoAvionics Lounge – kupolo formos uždara erdvė, skirta parodos lankytojams atsikvėpti, paragauti lietuviško midaus, pasigrožėti 360 laipsnių projekcijomis. Prie kupolo, lankytojai turėtų galimybę pamatyti mažųjų palydovų modelių ekspoziciją, nuskanavę QR kodą – išgirsti arba perskaityti jų panaudojimo galimybes, technines specifikacijas.

Jungtinė VILNIUS TECH, Vilniaus universiteto ir Vilniaus dailės akademijos studentų komanda „Digital Dudes“ ieškojo  sprendimo UAB „Cellular Expert“ iššūkiui „Telekomunikacijų objekto 3D Skaitmeninis dvynys“. Keliamas tikslas – sukurti telekomunikacijų bokšto Skaitmeninį dvynį (SD) – reprezentaciją virtualioje 3D funkcinėje erdvėje, kurioje galima stebėti objekto būseną, įvertinti atliekamas funkcijas ir priimti sprendimus dėl ryšio priemonių remonto bei aptarnavimo poreikių.

Komanda per du bendro darbo su įmonės atstovais mėnesių sukūrė telekomunikacijų bokštų modelių rinkinį (šie modeliai gali būti naudojami kaip universalūs modeliai tikslesniam atvaizdavimui žemėlapyje bei naujų bokštų planavimo vizualizacijomis simuliuoti sukeliamą vizualinę taršą), duomenų surinkimo įrangą (Įmonė jau turėjo galimybę stebėti bokšto pasvirimą nuotolinio daviklio pagalba, bet kamerų sprendimo nebuvo. Studentai konceptui sudarė komponentų sąrašą, sumaketavo reikiamą korpusą montavimui.); papildė internetinę sistemą (įmonės esamas valdiklio funkcijas – galimybę iš 2D žemėlapio pasirinkti norimą bokštą, peržvelgti bokšto dabartinį vidutį posvyrį/nuokrypį nuo centro „Real time” lange ir posvyrio istoriją „History” lange, papildė galimybe matyti bokšto nuotraukas, gautą informaciją iš sensorių per serverius ir 3D modelius) ir pateikė proceso ir atradimų dokumentaciją.

Su komandos „Digital Dudes” pristatymu galite susipažinti čia. Ši komanda komisijos buvo pripažinta Inovacijų dirbtuvių 19-ojo sezono nugalėtoja ir laimėjo 900 Eurų piniginį prizą

Du komandos nariai tęs projektą įgyvendinant sprendimą praktikoje.